Majówka z Niepokalaną!

Panorama Kielc

W dniach od 1 do 3 maja br. Siostry Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo z Wincentyńską Młodzieżą Maryjną z Warszawskiego Domu Prowincjalnego udały się do Kurozwęk, aby poprzez Różaniec Święty transmitowany on-line dziękować Maryi, Królowej Polski, za łaski jakimi darzy każdego z nas i prosić o Jej opiekę na dalsze życie.

Spacer z Siostrą Anna na łonie natury w Kurozwękach

Wyjazd zorganizowała Siostra Elżbieta – Koordynatorka Wincentyńskiej Młodzieży Maryjnej Prowincji Warszawskiej. Wraz z Siostrą Elżbietą pojechały: Siostra Ewa posługująca w Świetlicy Środowiskowej w Domu Prowincjalnym, Siostra Lena katechizująca w Łomży, Seminarzystka Anna oraz Młodzież Maryjna: Konstancja, Marysia, Sonia, Amelia i Oliwia.

Chwile radości z Siostrą Ewą

Dzięki Bożej Opatrzności i opiece Maryi Niepokalanej dotarłyśmy do Kurozwęk, gdzie czekała na nas Siostra Anna wraz z Młodzieżą WMM i wolontariuszami.

W trakcie podróży do Kurozwęk zajechałyśmy do Sandomierza, aby w pięknie sandomierskiej przyrody, starego rynku i Bramy Opatowskiej uwielbić Pana Boga. Udałyśmy się do Kościoła Świętego Ducha, w którym posługują Siostry Miłosierdzia Prowincji Warszawskiej. Trwając na modlitwie przed Najświętszym Sakramentem w Koronce do Bożego Miłosierdzia zawierzyłyśmy naszą podróż, tych wszystkich, którzy prosili nas o modlitwę oraz wieczorny Różaniec on-line, aby wypełniła się Wola Boża w naszym życiu i w życiu tych, którzy razem z nami będą się modlić. W modlitwie różańcowej wzięła również udział Siostra Julia, która dojechała ze wspólnoty Sióstr z Lipowej.

Modlitwa różańcowa on-line

Transmisja Różańca on-line odbyła się w ogrodzie Sióstr, przy Grocie Matki Bożej z Lourdes.

W niedzielę uczestniczyłyśmy we Mszy Świętej w Kaplicy Sióstr Domu Pomocy Społecznej, potem wspólne śniadanie, piękny spacer do posiadłości króla Popiela i na łonie kurozwęckiej dzikiej przyrody, którego inicjatorem była Siostra Anna.

Miałyśmy też łaskę pobytu na Świętym Krzyżu, gdzie Przewodnik Sanktuarium opowiedział świadectwo dotyczące działania i mocy Relikwii Krzyża Świętego. A następnie uczestnicy wyjazdu udali się do Kielc na spotkanie z Siostrami Miłosierdzia, które prowadzą Przedszkole oraz Ognisko Wychowawcze.

Święty Krzyż

W poniedziałek, 3 maja, uczestnicy wzięli udział we Mszy Świętej w Kieleckiej Katedrze, potem był spacer po okolicy, zwiedzanie Amfiteatru, Kadzielni, Ogrodu Botanicznego oraz Karczówki, na terenie, której znajduje się Klasztor Pallotynów. Po czym nastąpił powrót do Warszawy z sercami przepełnionym radością i wdzięcznością!

Dziękujemy Dobremu Bogu za piękne świadectwo życia i gościnność, której doświadczyłyśmy we Wspólnotach naszych Sióstr w Kurozwękach i Kielcach.

Dziękujemy za Stowarzyszenie Maryjne i Młodzież, która dzięki obecności Niepokalanej potrafi cieszyć się darami łaski, jakimi Bóg obdarza ich każdego dnia. Dziękujemy wszystkim tym, których Dobry Bóg pozwolił nam spotkać podczas majówkowego wyjazdu.